fredag 24 juni 2011

One stop craft DT card - get well


Jag hoppas att ni alla mår bra och att midsommarhelgen var det ni önskade. Solig var den väl säkert inte för så många dock. Vi firade den sjuka hemma hos svärmor i Fjärås med det vanliga ankracegänget. Så mitt i alla snoriga papper och regnskurar passar väl ett "krya på dig" kort med ett paraply jättebra. Solen måste ju komma förr eller senare. Helst förr...

Jag valde paraplybilden från vår sponsor för veckan, A Day for Daisies. Jättefina bilder! Jag hittade ett underbart papper i min lilla...väska som passar så bra till. Som vanligt har jag dålig koll på varifrån pappren kommer. Förlåt..




Välkomna till One stop craft och var med i utmaningen för veckan.
Get well!

Christel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lawn Fawn challenge 53

Spectacular skies Ja, det heter denna utmaning från Lawn Fawnatics. Jag gjorde ett födelsedagskort till min fina lillasyster som fyller 40 ...