torsdag 9 maj 2019

Lawn Fawn #52

Tävlingsdags hos Lawn Fawn Fanatics #52 och det ska handla om husdjur av alla de slag.
Jag har precis skaffat dies som ser ut som en liten IPhone och tycker det passar perfekt till att ta en bild av husdjuren framför sitt hus. Detta är mitt första bidrag till Lawn Fawn Fanatics och man kan ju alltid hoppas ;)
Idag beställde jag cloud dies och väntar med spänning på dem. Också dags för summer 2019 om ett par dagar och ny release av härliga stämplar. Underbart!

1 kommentar:

  1. this is soooooo cute!!!! looooove this snapshot of those pets!! great coloring and soooo sweet!! Thank you SO much for playing along with the Lawn Fawnatics Challenge! :)

    SvaraRadera

Lawn Fawn challenge 53

Spectacular skies Ja, det heter denna utmaning från Lawn Fawnatics. Jag gjorde ett födelsedagskort till min fina lillasyster som fyller 40 ...