torsdag 16 juni 2011

Charisma girls jobbar i grönt och rosa

 Visst är grönt och rosa underbara färger ihop!
Jag kunde inte riktigt sluta med detta kortet. Satte dit lite band, behöver nog en trollsländebrad... kanske någon mer blomma, ja just det GLITTER...lite mer...
Tillslut blev det ju klart. Och jag älskar det verkligen.



Denna lilla Tilda valde min dotter till sig i skolavslutningsresent. Ursöt!
Vi åkte till Magnolia direkt efter kyrkan i fredags och sedan var det pyssel hela helgen.
Jag har användt min big shot mycket till detta kortet. Så enkelt den gör jobbet åt mig. Jag har färglagt Tilda med mina promarkers.
Ha det gott och glöm inte bort att vara med att tävla!
Kram Christel

4 kommentarer:

  1. WOW säger jag bara!
    Du e ju helt fantastiskt duktig!
    Färgkombinationen är ju slående!
    KLramiz

    SvaraRadera
  2. Hi Christel,
    This easel card is absolutely stunning. Gorgeous colours, magnificent layout and a beautiful Tilda.
    Hugs,
    Fiona x

    SvaraRadera
  3. Så super snyggt,
    urgullig stämpel.
    Kram Elin

    SvaraRadera
  4. What a fabulous card One of my complete favourite colour combos! Such a pretty Tilda too! Hugs Rebekah xx

    SvaraRadera

Lawn Fawn challenge 53

Spectacular skies Ja, det heter denna utmaning från Lawn Fawnatics. Jag gjorde ett födelsedagskort till min fina lillasyster som fyller 40 ...