tisdag 14 juni 2011

DT-kort för Creative card crew, "Ribbons and brads"

Hej!

Jag fullkomligt älskar min Big Shot! Vilka enkla men söta kort man kan göra med lite fantasi och en dies. Eftersom det var Robyns Fetich som sponsrar använde jag mig av en söt liten fågelbild jag skrev ut för längesedan. Ja, min dator krånglar ännu. Men jag jobbar på att lösa detta problemet. Det fullkomligt ursöta pappret med bin på kommer från Magnolia där jag var med mina barn idag. Nya tidningen, nya papper och naturligtvis går det inte stå emot några nya Tildor till samlingen. De får jag använda vid ett annat tillfälle.



Kram!

1 kommentar:

Lawn Fawn challenge 53

Spectacular skies Ja, det heter denna utmaning från Lawn Fawnatics. Jag gjorde ett födelsedagskort till min fina lillasyster som fyller 40 ...