lördag 22 januari 2011

Piratpåse till födelsedagsbarnet

Imorgon skall vi på kalas. Lilltjejen Fia fick egna promarkers av tomten och nu önskar hon sig givetvis några Tildastämplar från Magnolia. Lika glad för det är jag som då får en härlig stund att smyga omkring inne i världens härligaste butik. Har hemma hittade jag några sjörövarpapper jag köpt från panduro och de passade ju alldeles utmärkt till lilla pirat-Tilda och Edwin. Bakrunden är ju så vacker att det inte behövs mycket till dekoration.


Cellofanpåsarna köpte jag via tradera. Jättebra priser där tycker jag. Tårtpapper funkar ju till mycket, även till presenter. Några blommor och brads och sedan var det klart! Hoppas hon blir glad!


Trevlig helg alla!


2 kommentarer:

  1. Oh so adorable!! Love your fun pirate style images!! What a cute treat bag!! Thanks for joining us at Stamp Something!!HUGS

    SvaraRadera
  2. OH wow this is just super cute Argh! Thanks for joining us at Stamp Something this week!

    SvaraRadera

Lawn Fawn challenge 53

Spectacular skies Ja, det heter denna utmaning från Lawn Fawnatics. Jag gjorde ett födelsedagskort till min fina lillasyster som fyller 40 ...