lördag 22 januari 2011

Nu ska det säljas kort!

Lagret av kort samlas i hyllan och jag måste medge att jag är väldigt dålig på att skicka dem. På måndag skall de i alla fall till affären och jag har paketerat dem så fint så. Det är en dyr hobby att ha om man bara samlar färdiga kort i hyllan. På detta sätt går det ju runt så jag kan göra fler ;)
Nästan alla kort är inplastade redan men jag hoppas bilderna inte är för dåliga.


Till Edwin hittade jag det perfekta pappret på panduro. Beroende på vilken fjärdedel av pappret jag valde blev det helt olika kort. Jättekul! Jag lade inte till så mycket "lullull" då jag inte tror att det skulle uppskattas av den lille piraten.

Har ingen aning om vad detta är för papper. Jag har haft det liggande i småbitar och bara väntat på tillfälle att användas.



Den här lilla Tildan är en ny favorit här hemma. Hon stämplas om och om igen av både mig och dottern.

Här är hon igen...

..och igen


Tilda öppnar paket har varit med hela julen men har nu bytt färgställning. Perfekt till födelsedagsbarnet med.



Jag var på bio med kära syster och hennes sambo för någon vecka sedan. Sedan åt vi gott i deras nya lägenhet. Därav kom detta kort till världen.



1 kommentar:

  1. Du kommer garanterat få dessa sålda de är u underbara,
    Kram Anna

    SvaraRadera

Lawn Fawn challenge 53

Spectacular skies Ja, det heter denna utmaning från Lawn Fawnatics. Jag gjorde ett födelsedagskort till min fina lillasyster som fyller 40 ...