fredag 14 januari 2011

Magnolia Down under Contest

Hemma med sjuk son har gett mig lite tid att pyssla när det varit filmvisning med Blixten Mcqueen.
Detta kort gjorde jag till Magnolias Down under tävling och jag tycker att jag följt skissen ok. Jag stämplade Tilda och färglade henne med akvareller. (Jag övergav mina promarkers lite..) Fjärilarna och pappren är också från Magnolia. Tänk vilken tur jag har som bara har en kvart att åka för att komma till "himmelriket" ( Magnoliabutiken på Knalleland i Borås). Blommorna i filt inhandlades på Ullared. Där finns det mycket att handla för den pyssliga.


Magnolia Down under Contest

1 kommentar:

  1. Herlig kort!! Og jeg er så glad i denne Tilda'en!:))
    Tusen takk for at du deltar hos MDUC denne uken.
    God helg!
    Klem, Camilla

    SvaraRadera

Lawn Fawn challenge 53

Spectacular skies Ja, det heter denna utmaning från Lawn Fawnatics. Jag gjorde ett födelsedagskort till min fina lillasyster som fyller 40 ...