lördag 9 april 2011

Underbara lördag!

I veckan köpte vi en transport till vår lilla ponny. Det underbara vädret lockade ut oss tidigt till stallet och vi kämpade en bra stund för att få  Ninja på släpet. Tillslut kom vi fram till Ridklubben och där hade vi en helt sagolik dag i solskenet och klar blå himmel. Theresia blev lite skrämd första gången hon red Ninja och hon skenade iväg med henne över ängen där hemma. Här gick det helt fantastiskt bra. Theresia kände sig trygg och Ninja lyssnade på hennes rörelser. Det var ren lycka att se dem!




Tänkte jag skall göra en eller två LO´s av dessa korten. Ge mig några dagar.... Jag är ju ny på det här med att göra layouts.
Hoppas på en lika fantastisk söndag!
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lawn Fawn challenge 53

Spectacular skies Ja, det heter denna utmaning från Lawn Fawnatics. Jag gjorde ett födelsedagskort till min fina lillasyster som fyller 40 ...