torsdag 28 april 2011

Charisma cardz challenges DT card v 17

Hej på er!

Från sträng vinter till högsommarvärme och solbränna. Underbart! Visst chockar man kroppen men åhhh vad jag njuter av solen och alla blåsippor i min trädgård.
Foten är fortfarande helt kass och idag fick jag kryckor av doktorn. ja, ja.. Det finns helt klart värre saker att ha än en kass fot.
Båda mina fantastiska barn fyller år i dagarna och hela helgen har vi haft kalas och firat påsk. Min stackars make har fått springa benen av sig. Han är helt fantastisk!

Jag gjorde ett kort i vårens tecken till denna utmaningen.






Lilla Tilda från Magnolia pryder detta kort så fint! Älskar mina nya dies från Magnolia! Både swirls och bladen kommer därifrån. Jag använder dem jämt! De små glaspärlorna har blivit en ny favorit. Fjärilsstansen är från MS. Färglagt har jag gjort med mina promarkers.

Ha en riktigt skön vecka!
Kram
Christel

3 kommentarer:

  1. Underbart kort!!
    Jätte fint
    Kram Elin

    SvaraRadera
  2. This card is funny,,

    Uhooi.blogspot.com

    SvaraRadera
  3. Guuud va fina kort du gör!!
    Bara älskar att du har så mycket färg!!
    Kraaam

    SvaraRadera

Lawn Fawn challenge 53

Spectacular skies Ja, det heter denna utmaning från Lawn Fawnatics. Jag gjorde ett födelsedagskort till min fina lillasyster som fyller 40 ...