onsdag 6 april 2011

Dt kort för Creative card crew, April Showers

Då var det dags för en ny härlig utmanig hos Creative card crew challenges.
Till denna veckans utmaning har jag använt mig av en underbar stämpel av Hänglar och stänglar.
Jag har gjort kortet på en rosa cardstock och fjärilspappret är från Magnolia. De lila emossade pappren har jag klipp till med mina nya dies från Sizzix och Tim Holtz.
Jag älskar min nya Big shot!
Jag har färglagt med Promarkers och lite stickles.
Kanterna är chalkade med lavendel dyna.
Blommorna kommer från alla möjliga ställen.


Vår sponsor denna vecka är:
Kram
Christel

3 kommentarer:

  1. Så underbart!!
    Älskar färgerna
    Kram Elin

    SvaraRadera
  2. Sååå fint! Underbart motiv!
    Kramis

    SvaraRadera
  3. I love this Hanglar! This is just an adorable card hugs rebekah xx

    SvaraRadera

Lawn Fawn challenge 53

Spectacular skies Ja, det heter denna utmaning från Lawn Fawnatics. Jag gjorde ett födelsedagskort till min fina lillasyster som fyller 40 ...