söndag 20 februari 2011

Plånbokskort

Lite här och var hittar jag dom, de underbara små väskorna och plånböckerna. Jag är lika stum av beundran varje gång jag ser dem. Jag och dottern köpte en ny symaskin i veckan och när vi blev bjudna på 18 års kalas i helgen så bestämde jag mig för att göra ett försök. Svårare än jag trodde att få det riktigt bra.


 Köpte en ny tidning i veckan och med den följde det med underbara clearstamps på små bakverk. Blommor hör väl till när man fyller år.


Inuti fick lilla födelsedags Tilda stå. Pappret med hjärtan är från Magnolia. På den lilla grattislappen har jag använt mig av gratissämplarna igen. 18 små ljus skulle ju med få plats.


Veckade lite papper för att få en bra öppning i kortet.
Kansk ryms det någon sedel där i...
Grattis Esmeralda!!!

2 kommentarer:

  1. Åh, så fint! Jag har länge gått och velat göra ett sådant kort, men det verkar så svårt så jag har inte vågat testa än. Du har ju lyckats jättebra!!!
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Jätte fin plånbok,
    Helt underbar, hon blir glad.
    Kram Elin

    SvaraRadera

Lawn Fawn challenge 53

Spectacular skies Ja, det heter denna utmaning från Lawn Fawnatics. Jag gjorde ett födelsedagskort till min fina lillasyster som fyller 40 ...