tisdag 1 februari 2011

Ny dag, nya utmaningar

I helgen har jag ägnat en del av min tid till lilla Tilda. Denna stämpeln hör till Magnolias senaste kollektion. Jag har användt rosa grundpapper och två papper från Panduro som heter "Funky Love". Båda mina nya stansar från Fiskars såklart. Den ovala pappersbiten embossade jag med guld och satte sedan lite extra duldstickles på nästan alla kanter. Dekorstenarna ger också lite extra "bling" tycker jag. Det underbara bandet köpte jag på coop när de reade ut alla julsaker. Guld kan man väl ha året om!




Jag deltar i 3 utmaningar med detta kort.

8 kommentarer:

  1. ÅÅh, vilket gulligt kort. Jag älskar Magnolias Tilda och Edwin, de förgyller varje kort de är med på. Och jag håller med dig, guld kan man väl ha året om!
    Lycka till i utmaningarna!
    Kramisar

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vad kul med en ny följare på min blogg!! =) Då fick jag ju även chansen att se din fina blogg.....såååååå mycket fint du har gjort!! Detta kortet va ju bara för galet fint!! Härligt att se!!
    Kram Maritha

    SvaraRadera
  3. ♥♥ Totally beautiful and I like the gold edging very nice ....
    Thanks for joining us at the Totally Tilda challenge this time
    Please come back for some more fun next time
    Hugs Susie & the TT DT xx ♥♥

    SvaraRadera
  4. Fabulous job - your card is just gorgeous and I love the gold embossed edges!
    Thanx for joining us at MDUC this week.
    xXx

    SvaraRadera
  5. This is lovely, love her pink glittery top and your gold edges, thanks so much for joining us at Totally Tilda, hugs Liz and the TT DT xx

    SvaraRadera
  6. adorable card like the gold edge
    thanks for sharing
    Denise
    MDUC

    SvaraRadera
  7. WOW such beautiful gold embossed edging and gorgeous flowers. I just LOVE the wonderful little gem heart too. Great Card :)

    Thanks for joining us at Magnolia Down Under this week!

    Sharon x

    SvaraRadera
  8. You have done a great job, this is so sweet!Thanks for joining us at MSL and hope to see you again on 2/13 for our pastel challenge!

    SvaraRadera

Lawn Fawn challenge 53

Spectacular skies Ja, det heter denna utmaning från Lawn Fawnatics. Jag gjorde ett födelsedagskort till min fina lillasyster som fyller 40 ...