lördag 2 juli 2011

Strawberry flavour

SEMESTER!
Nu äntligen har jag semester och det har varit en jobbig sista vecka. Mycket känslor när man tar tjänstledigt efter 7 år med samma underbara människor och fantastiska barn och ungdomar. Därför är jag lite sen med mitt inlägg till Charisma cardz challenges den här veckan. Nu är det i alla fall på plats och jag hoppas ni tycker om det.
Sponsor denna vecka är:



Min svägerska fyller år och jag tänkte att hon skulle få detta sommriga glasskort.
Glassen är en stämpel från Magnolia och även den lilla Tilda är därifrån. Jag har stämplat Tilda på krympplast och färgat henne med vanliga färgpennor(kritor) ljust, ljust. Jag stansade ett hål i huvudet på henne där jag håller en tång igenom när jag värmer henne med embossfönen, så inte hålet krymper ihop. När hon krymper så mörknar färgerna mycket så därför skall du INTE ha mörka färger. Måla ljusare än du tror!

Mina nya blom-dies kommer med från Magnolia och jag tycker de är fantastiskt söta!

Nu när jag är ledig hoppas jag att jag skall hinna göra riktigt mycket fina saker att lägga ut på bloggen. Hoppas ni blir inspirerade.
Kram Christel

1 kommentar:

  1. Beautiful hun! i love the ice cream! it's one of my fav's! xxx carlyann xx

    SvaraRadera

Lawn Fawn challenge 53

Spectacular skies Ja, det heter denna utmaning från Lawn Fawnatics. Jag gjorde ett födelsedagskort till min fina lillasyster som fyller 40 ...