fredag 8 juli 2011

Charisma cardz DT-kort

Nu var det dags för nya utmaningar hos Charisma cardz igen. All about flowers heter temat denna vecka och blommor brukar ju inte vara så svåra att få dit på våra skapelser,
eller hur?! 

Denna vecka är det
som sponsrar.
Det blir mycket bilder så jag hoppas du orkar kolla!
Som stomme har jag använt ett hårt grått kartongark. Det underbara blommiga pappret är Magnolias egna, samma med det vita "träväggspappret". När jag klistrat ihop träpappret med den svarta biten la jag dem i min Big shot och stansade ut hålen med Magnolias dies. Härligt sätt att få grundpappret att synas mer tycker jag.

Givetvis var det denna lilla Tilda som fick pryda omslaget. Jag vet ju sällan vad de heter eller vilken kollektion de tillhör men det gör det samma. Hon håller ju i alla fall i samma blomma som på pappret. Jag har färglagt henne med promarkers.


Jag tycker att de här små teljuskorten blir helt fantastiska och de tar inte så lång tid att göra heller. Jag brukar vara jättedålig på att göra korten fina inuti så detta var extra roligt.


Jag valde att inte skriva något på kortet ännu. Jag har inte bestämt mig för till vem jag skall ge det. Det får väl hamna i skåpet med alla hundratals kort som också väntar på att bli skickade.


Jag valde att inte göra ett runt eller ovalt hål utan tog Magnolias blomster dies. Samma som på framsidan men här tog jag den stora. Jag gjorde samma sak på baksidan kortet.



Har du orkat följa med ända hit?
Ja, då ska du ha beröm. Gå till Kylies blog och följ hennes beskrivning. Jättelätt att följa!
Ha en härlig dag!
Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lawn Fawn challenge 53

Spectacular skies Ja, det heter denna utmaning från Lawn Fawnatics. Jag gjorde ett födelsedagskort till min fina lillasyster som fyller 40 ...