tisdag 7 december 2010

Just Magnolia utmaning. Detta är mitt bidrag till "anything goes"

Till detta kort har jag bara använt mig av magnolias papper, blommor och stämpeln såklart. Det tog en stund att tillverka... Man kan inte ta timpeng på dessa korten;)
Bakom Tilda satte jag små änglavingar av fjädrar. På så sätt kan man göra jättesöta änglar aldeles själv.
Har föresten beställt underbara markers som förhoppningsvis skall bättra på färgerna en hel del. Det är svårt med akvareller. Pappret går lätt sönder om man använder för mycket vatten.
Ha det gott!

Just Magnolia utmaning

2 kommentarer:

  1. Så masse fint å se i bloggen din! Koselig at du vil være med på min candy!:)
    Ida

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Såg att du lagt dig till som följare på min blog. Vad glad man kan bli av en så´n sak!! Tack så mycket! Ser att du är ganska ny i blogvärlden! Jag blev din första följare!!!
    Ska bli roligt att följa din kreativa resa;O)
    Kraaam

    SvaraRadera

Lawn Fawn challenge 53

Spectacular skies Ja, det heter denna utmaning från Lawn Fawnatics. Jag gjorde ett födelsedagskort till min fina lillasyster som fyller 40 ...