lördag 4 december 2010

Hittar så många tävlingar och utlottningar av pysselmaterial!!!

Det har öppnat sig en helt ny, bättre scrapbookingvärld än jag anat att det fanns. Jag har väl inte haft tid förut kanske. Något bra med att vara sjuk. Överallt finns det bloggar där det skänks bort, lottas ut, och tävlas om pysselgrejjer! Gissa om jag är i himmelen?! Jag går med i alla jag hittar. Vilket betyder att jag inte hunnit göra så mycket mer idag.. Hittade en rolig tävling där man fick en mall (se bild nedan) att utgå ifrån. Sedan var det bara att skapa. Jag lägger ut mallen här så ni kan se, så kommer mitt bidrag till tävlingen imorgon när det torkat.  Var med du också! Tävlingen håller på tills den 27 december.
God natt !



http://utmaningensblogg.blogspot.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lawn Fawn challenge 53

Spectacular skies Ja, det heter denna utmaning från Lawn Fawnatics. Jag gjorde ett födelsedagskort till min fina lillasyster som fyller 40 ...