onsdag 18 juli 2012

Nytt kort och pysselbesök av kusinerna

Har gjort ett nytt Magnoliakort i veckan.
Jag har målat med mina nya Distress markers.
Jag är helt såld i de pennorna!



Kortet började jag färglägga när vi hade besök av svägerskan Kina och barnens kusiner.
Det är så roligt för barnen är lika pysseltolkiga som jag och Kina.
Barnen, Robin och Sofia stannade hos oss i nästan en vecka nu på lovet.
Då såg matsalen ut så här hela veckan.


Här sitter Robin och Theresia och målar med Promarkers.
Detta var dagen innan mina Distress markers gjorde entré i familjen.


Sofia har egna promarkers hemma och jätteduktig på att färglägga!


Här är Sofia!
Sötnos!


Theresia håller på att måla moln på sitt kort.


Visst blev det fint!


Så här fint blev Sofias kort.


Robin är jätteduktig på att färglägga!

Ha det gott!
Christel








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lawn Fawn challenge 53

Spectacular skies Ja, det heter denna utmaning från Lawn Fawnatics. Jag gjorde ett födelsedagskort till min fina lillasyster som fyller 40 ...