söndag 22 juli 2012

Bara Tilda

Det är inte mycket pysslande i min lilla pysselvrå i källaren just nu. 
Renovering av badrum tar massor av tid men det är också 
fullständig kaos i pysselvrån just nu.
Inte särskilt inspirerande!
Ett litet kort har jag dock fått till.
Jag skall vara med i Magnolia stamplovers utmaning med det.


Jag älskar denna lilla söta mini-Tilda.
Jag har färgat henne med distresser.


Jag vek först pappret till ett vanligt 15x15 cm kort och stansade ut 
en halv dies från spellbinders i kanten.
När jag gjort det vek jag om det 7,5 - 15 - 7,5 cm.
Det blev ett gulligt fönster tycker jag.


Brunt, blått och vitt är härliga färger tycker jag.
Hoppas ni har det riktigt bra.
Kram
Christel




3 kommentarer:

  1. Kortet är helt underbart!!! Känner igen det du skriver hihi...här har vi precis blivit klara med duschrummet och nu ska det fortsättas med att läggas nya golv och bytas rum med dottern vilket gör att jag inte kommer åt min pysselhörna och för att lägga på lite mer hinder så blev jag biten i höger pekfinger häromdagen, så nu vet jag inte när jag kan pyssla eller göra något vettigt över huvudtaget :) Men men det kunde varit värre :)
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Den där stämpeln är helt underbar! Var gärna med i min candy som pågår nu! :)

    SvaraRadera

Lawn Fawn challenge 53

Spectacular skies Ja, det heter denna utmaning från Lawn Fawnatics. Jag gjorde ett födelsedagskort till min fina lillasyster som fyller 40 ...