fredag 27 maj 2011

DT kort för Charisma cardz challenges

Hej på er!
Underbara fredag är här igen. Kan inte fatta att sommalov och semester snart är här. Vecka 25-31 skall jag gotta mig med mina barn och maken de få dagar han är hemma.
Jag har inte riktigt fått till det med skrivaren, kameran, och datan här hemma som fortfarande saknar hälften av alla knappar sedan saftolyckan i tangentbordet...
Tur det finns ett skärmtangentbord.. :)
Nu har jag i alla fall fått till Charismas nya kort för den nya utmaningen "Buttons n´bows".
Jag gjorde ett liknande för ett tag sedan med lille Edwin från Magnolia tillsammans med underbara piratpapper från Panduro.


Ha en fin helg!
Kram
Christel

1 kommentar:

  1. Hej Christel!
    Så fint kort! Ha en riktigt skön semster! Kram!

    SvaraRadera

Lawn Fawn challenge 53

Spectacular skies Ja, det heter denna utmaning från Lawn Fawnatics. Jag gjorde ett födelsedagskort till min fina lillasyster som fyller 40 ...