tisdag 26 mars 2019

Pop up box - Lawn Fawn

När man behöver en paus från verkligheten passar det bra att göra ett pop up box-kort. Tar en evig tid att stansa ut alla delar, stämpla och färglägga alla bilder för att sedan stansa ut dem med. Tycker att jobbet är väl värt det!
Dessa stämplar, dies och papper kommer från Lawn Fawn och just nu är jag lite av en nörd i detta märket.
 Som den Lisebergare och näst intill Göteborgare jag är så passar väl det med Coaster critters. Gillar det lilla ståndet med biljetter, ballonger och spunnet socker.
 Satte dit lite gräsbårder på varje mellanlager för att göra det lite roligare.
Ses igen hoppas jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lawn Fawn challenge 53

Spectacular skies Ja, det heter denna utmaning från Lawn Fawnatics. Jag gjorde ett födelsedagskort till min fina lillasyster som fyller 40 ...