onsdag 6 mars 2019

Kort gjort åt en liten ängel!

En lång tids paus i bloggandet men nu är jag redo igen. Börjar med att visa ett kort jag gjorde efter ett besök på Pysselskafferiet i Borås. Stina har allt man behöver för att få igång inspirationen. Lite nya papper med kopparfärg i, embossingpulver i koppar, fjädrar går alltid hem. Gick igenom mina stämpellådor och hittade denna lilla söta ängel. Vet faktiskt inte alls vart jag skaffat den. Färgade idag med mina promarkers. Stämplade av gammal vana med mina distressdynor. Hade tänkt färga den i distresser men det får bli nästa gång.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lawn Fawn challenge 53

Spectacular skies Ja, det heter denna utmaning från Lawn Fawnatics. Jag gjorde ett födelsedagskort till min fina lillasyster som fyller 40 ...