söndag 21 oktober 2012

Servetthållare i höstfärger


Hösten har verkligen kommit och det går åt mycket ljus på kvällarna.
Mycket mys och stämning tycker jag själv att det är då.
Älskar hösten och alla ljuvliga färger.
Köpte en söt liten servetthållare på ica för en 10 i söndags.
Dekorerade den så höstigt jag kunde med nya stämplarna från Fairytale så klart.


Klippte först till grön cardstock och täckte hela den sommarblommiga hållaren. 
Dekorerade med bruna vågor i kanterna.


Den underbara söta flickan, ekorren och muren fick pryda framsidan.
Idag färgade jag bilden med mina Pro markers.
Löven är från Spellbinders dies. Du hittar dem här i webbshoppen.


Här är baksidan på servetthållaren.
Här fick de söta små valparna från Fairytale plats.
Löven är också från det nya höstkittet.


Ha en underbar vecka!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lawn Fawn challenge 53

Spectacular skies Ja, det heter denna utmaning från Lawn Fawnatics. Jag gjorde ett födelsedagskort till min fina lillasyster som fyller 40 ...