lördag 19 mars 2011

Vilken härlig helg!

Hej
Glada nyheter från min lilla blogvärld. One stop craft challenges har bett mig vara med i deras Design team! Så from idag är jag stolt DT medlem. Hoppas min kreativa sida skall kunna visa många fina alster till deras utmaningar och förhoppningsvis inspirera andra.


Jag har faktiskt firat detta riktigt stort idag genom att gå och köpa något jag önskat mig ett bra tag.... ja, en Sizzix Big shot!
Den skall jag använda flitigt och jag lovar att vårda den ömt :)

8 kommentarer:

  1. Hi cristel
    welcome to the OSCC team , I am so looking foward to working with you
    Hugs
    Francesca

    SvaraRadera
  2. Hi congrats can't wait to get to know my fellow new DT members at OSCCB xx

    SvaraRadera
  3. Congratulations! I am looking forward to working with you! That is an awesome present to yourself, I do that quite a bit! I use mine a lot!

    SvaraRadera
  4. Congratulations :)

    Looking foward to getting to know you and working with you.

    hugs

    xxalisonxx

    SvaraRadera
  5. Grattiskram - vad roligt :)

    SvaraRadera
  6. Congrats on your DT position, and I'm looking forward to working with you Crystel. Funnily enough, I also treated myself to a BigShot too about 3 weeks ago and I've not stopped using it yet. (there are quite a lot of nesties on my cards now, but I'm so in love with it!) I bought 3 nesties from my neighbour who is a craft retailer, plus 3 embossing folders and they've all been used and used and used and used !!! I'm sure you'll love it, and if you find out anything good to use, then let me know as I'm learning more about the big shot every day! Have fun. Annette xx

    SvaraRadera
  7. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  8. Cristel, Congratulations! I am looking forward to working with you at the OSCC!

    SvaraRadera

Lawn Fawn challenge 53

Spectacular skies Ja, det heter denna utmaning från Lawn Fawnatics. Jag gjorde ett födelsedagskort till min fina lillasyster som fyller 40 ...