måndag 31 januari 2011

ANYTHING BUT A SQUARE

Visst blir det övervägande fyrkantiga kort. Ganska tråkigt egentligen men då är det roligt med en sådan här utmaning ifrån Lili of the valley. Det blev ett påskkort. Jag använde mig av lilla Tilda såklart. Magnoliapapper med. Blommorna har jag köpt på nätet och de är riktiga favoriter. "Äggstra många påskkramar" stämpeln hittade jag i Magnolias 5 kronors resväska i butiken. DÄR finns det mycket roligt! Smart att ha en liten spegel där så man slipper tänka/läsa text baklänges.


2 kommentarer:

  1. Vad påhittig du är! Supergulligt kort med härliga vårfärger!
    Kramisar

    SvaraRadera
  2. Hi sweetie, gorgeous creation i love this image, thanks for joining us at Lili of the Valley this week hugs pops x x x

    SvaraRadera

Lawn Fawn challenge 53

Spectacular skies Ja, det heter denna utmaning från Lawn Fawnatics. Jag gjorde ett födelsedagskort till min fina lillasyster som fyller 40 ...